منتظر آمدنت هستم...


خصوصی

خصوصی یعنی خصوصی دیگه....

چقدر دلم میخواهد گلدان ها را آب دهم و پرستوها را به اتاقم دعوت کنم
در آسمان آفتاب ببینم و به دوستی از صمیم قلب بگویم دوستت دارم 
مهربان باشم مثل قصه های خوب قدیمی، اتاقی به سادگی کودکی هایم داشته باشم
پروانه ای در اتاقم بال بزند و خبری در روزنامه بخوانم.
 و...


 

برای اولین بار هر شب ترا به خواب ببینم....

مثل همیشه ساکت و آرام لب باز کنی و بگویی سیب
.
.
.
 الو
 الو....

ابن روزهاکه میگردد هر روز به انتظار آمدنت هستم ..



نظرات شما عزیزان:

*بهار*
ساعت20:24---12 آذر 1389
به به...چه رمانتیک بودش..!

آخی بچم انتظار میکشه...انتظار خیلی سخت و دردناکه...امیدوارم کسی بهش دچار نشه..

البته بعضی وقتا هم شیرینه ها...همیشه دردناک نی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 12 آذر 1389برچسب:,ساعت 5:12 توسط بهروز | |


Power By: LoxBlog.Com